Ny vecka.

 - Ny vecka, nya krafter.

Måndagar är sega, man är så trött & orkar inte göra nått. Idag på SO;n så satt jag ocH Vickan och bara snackade, vi gjorde ingenting. Vi ska egentligen göra en inlämning i "Religon" , liksom Katolska krykan osv. Det är tråkigt vill jag lova, men vi mst göra det. Arbetet ska va inlämnat nästa vecka. Hoppas vi hinner. Aamen, sen när vi satt i grupprummet så kom Sandra&Becca in och satte sig -.- Sen så snackade vi om Bill, och hur han skulle se ut i kostym & allt på mitt & hans bröllop. Ärligt talat, det skulle va naiz. Fast, ah hur lätt är det och gifta sig med Bill. Sandra skrattade som fan. Dessutom skulle hom lära mig hur man sa "Vill du gifta dig med mig" på tyska, men hon lurade mig. Jag är ganska korkad och gick på det. Hon sa "vill...." fast på engelska men med väääldigt mkt tyska-dialekt, om man säger så. Snacka om att jag är ögpdfg i huvudet. -.- Yeah, efter skolan va jag med Åke, vi va på biblan & studade och kom fram till att vi är coola. Coolast i Tranemo för och va så tydlig som möjligt. Vi har många fans, iaf 3 som jag vet. Ahop, sen så tuggade vi HELLO KITTY tuggummi, man fick klistermärke i dom oxå! :DDDD lol. Efter biblan och allt så gick vi till ICA. Ah, sen så gick vi i samhället & körde spott-tävling, vem som kunde spotta längst. Kul. Flummade oså också, vi har alltid lika kul Åke & Jag.
Vi har gift oss, eller ja vi säger det. Men jag vet inte, jag vill gifta mig med någon annan. Jag har tröttnat & vara gift med henne.  ( åke ta det inte så personligt )
MEN HON KOMMER alltid VARA MIN BEZTA KÅMPiZ.
Nu ska jag snart sova, det är skola imorron, Idrott suger.

Vanlig vardag | |
Upp