lördag -.-

Regnat nästan hela dagen idag, inget kul alls. Eller jo lite. Jag, Jonte & Emil hade lövkrig. Jag blev typ mulad 10002934329030925 ggr. Haha, fast dom fick igen sen -.- Yepp, jag är bäst :D  Efter lövkriget bara vi gick runt en massa & gjorde mest ingenting. Senare kom vi på att vi kunde cykla en runda, så då gick vi hem & hämtade cyklarna xD
Vi träffade Frida, så hon hängde också med. Väldigt askul :D <3 Det va typ en snurra vi snurrade på som inte gick och stanna, fan den va helt åt pipsvängen. HAha, man blev asyr -.- Ahaha :D <333333
Vi har alltid lika kul, jag, Emilush & Jontz . Imorron ska vi kanske på bio. Rally brudarna, men vi får se.
Nu ikv har jag inte gjort så värst mkt, mest myst framför tv. Kollat på Mr Bean, FLABBATTACK :D Mr Bean är bra om man vill ha kul :D Hooh :D
Nu ska jag sittar här och dega tills jag blir trött och går och lägger mig.

                                                                                                                 [email protected]

Vanlig vardag | |
Upp