LÄSKiGT :O


skolan idag var jobbig. jag fick veta att jag har omprov i matematik om en veckan, & utvecklingsamtal den 20:e jag hatar matematik & utvecklingsamtal. Usch, fast en sak va bra idag, liksom i skolan. Jag, Sandra, Vickan & Becca hade en vild diskussion (?) om alla läskigheter här i Tranemo, det är sant. Det har hänt många läskiga saker här den senaste 3 veckorna. Fyfan. Jag tänker inte gå in på detaljer exakt. Fast jag berättar lite. 1. Det tältar en pedofil i skogen där vi brukar ha idrott i ganska ofta. Dessutom har jag träffat honom tidigare i sommras, han bestämde träff med mig, min bror och våra kompisar osv.  Sen en annan sak är att det har hänt en SKITLÄSKIG sak som är sant. Det säger jag inte, men det handlar om döden. Jag trodde Tranemo va en sånhär lugn & trevlig liten by, även om jag har bott är en massa år. Men jag hade helt fel.
Nu ska jag sitta här och sega tills Andra Avenyn börjar. Andra Avenyn är bra, det är bäst. <3
Sen blir det nog datan igen :)

Allting har fått ett slut och det är jag glad för.
Kompis <3
Vanlig vardag | |
Upp