FYSIK är onödigt? -.-

Skolan idag, inte så värst roligt. Har inte gjort ett dugg i skolan idag, inte haft nån lust att arbeta, usch.
Läraran stressar fan ihjäl oss känns det som. Vi har prov på fredag, fysik som är tråkigt värre. Inte övat ett skvatt & tänker inte göra det heller. Jag bryr mig inte om fysiken. Det är bara några sabblans personer som har hittat på saker &  ting.  Att det är meningen att vi ska lära oss nått om tex; stenens densitet ? Vad har man för nytta av det?  Jag har iaf ingen nytta av det, fysik suger. Efter skolan hängde jag med Emil&Jonte. Vi va på biblan, coola som vi är. Verkligen sjukt kul.
Vi skrattade asmkt till en fisfilm på youtube  http://www.youtube.com/watch?v=UJmjrKtXc5s Haha, snacka om att vi har humor.  Oså dansade vi emils "dans" & sjöng hans favoritsång, den där på bert.. Är det såhär det är när man är kär när man är liten..... Eller ah, svårt och förklara menmen. För övrigt så är BERT- FILMERNA & BÖCKERNA APBÄST <3
Yepp, nu ska jag snart snussa.

Godnatt.

Vanlig vardag | |
Upp