FiNT

Det känns typ inte som om det har varit helg på riktigt, för den mesta tiden har jag tillbringat i kyrkor, känns det som iaf. -.-
liksom, uppstigning tidigt osv, jag vill ha längre helg helt enkelt.  Gudstjänst va tråkig, men jag har fått en psalm på hjärnan, den är asbra. Så fin text allså, man får rysningar i hela kroppen. Vackert.  Alla psalmer har fina texter tycker jag, eller vad tycker ni?
Efter gudstjänsten kom pappis & mammis och hämtade mig för vi skulle åka till mormor & morfar. Vikke & ludde sov där inatt, jag hade hellre velat att dom skulle sova där i en vecka.  Vi käkade mormors goda mat, köttbullar! <3 Smarrigt som fan :) dessutom åt vi glass & hallon som efterrätt ;D
Sen helt "så" åkte vi till farmor&farfar och typ drack kaffe osvosv..... snackade massa strunt och sånt där man brukar snacka med sin far&morföräldrar -.- ÄNTLIGEN efter det åkte vi hem, hemhemhem <3 härligt och bara lägga sig i sin säng och läs OKEJ, jag är astrött. Ska banne mig gå och lägg mig efter Andra Avenyn! 

Andra Avenyn <3  

Vanlig vardag | |
Upp