..

Idag har jag varit hos min mormor&morfar <3 Vi skulle hämta Viktor och Ludvig, så vi käkade lunch där.
Viktor vill bli hårdrockare, sa han till mig. Han vill ha lång lugg, som hänger ner för ögat, nitbälte osv.
Fashioncore. Huhu, jag skrattade som fan när han sa det, han som inte äns gillar långt hår?!
Fast han skulle säkert bli övercool i den stilen, fasiken!
Sen idag har jag varit med Majizgummzan. Askul, vi typ gick och luffade i 3 timmar, i regnet.
Jonte va med också, klart. Vi såg någon skum typ som hängde efter oss, i 10 minuter.!?
Han gick förbi oss en gång, stannade. Sen gick han bakom oss, stannade en stund. Sen gick han efter oss igen.
efter ett tag fick vi nog, så vi gick mot ett hushörn, kan man säga. Sen så bara vi sprang. Vips, så var han borta.
Men, haha det kan ju va en slump också, han kanske skulle dit vi skulle. Det vet ju ingen.
Mm, sen så mötte vi Nellybejb. Hon skulle träffa Jonte, iih^. Vi gick en sväng, sen stack jag och Maja hem till henne, och dom till oss. Allså, Nelly & Jonte gick hem till oss, Jonte.
Iaf, hemma hos Maja spelade vi vattenpoker. Jag fick dricka mycket vatten fan, höll på och pissa på mig.
Hahahahah!

Yepp, men nu ska jag faktiskt sova!
Godnatt.


  rip ; alla som dog i i branden i gbg för 10 årsen. Så jäkla hemskt, jag fattar inte hur man kunde göra så.

Vanlig vardag | |
#1 - - jonathan:

svar:

haha tycker du det, jag vet inte om jag tar det som en bra eller dålig sak? ;) haha!

Upp