=)

Aha, ganska kul idag. Iaf roligare än vad jag trodde på Boda Borg. Boda Borg är typ som på fångarna på fortet.
Skoj, vi gjorde massa saker och sen när man klarade det så fick man en stämpel. Mitt lag fick 5 stycken.
Jag va med Lovisa, Emelie, Rebecka & Rebecca. Fan va bra vi va ?  :DD::D Hoohö. Mm, på vägen hem så åt vi på MAX :)
Gott, eller hur ? Yeah, när jag kom hem så åt jag tacos igen, vi åt det innan vi började med " Boda Borg" . Haha,. Emils köttfärs smakade kattmat >.< förvårnar mig inte om han har hällt i kattmat.
Emil, Anton, Mikkan, Isabella & Jonte är här nu, vi har FF. :D:D:D:DD: Vi ska typ kolla på film eller nått sånT. HAhahah, kul som fasiken.
 Men aja. :D

iMORRON SKA jAG PÅ GUDTjÄNST, skitkul -.- Hela jävla helgen blir det uppstigning tidigt, fan.
Hejdå.
Vanlig vardag | |
#1 - - Vickan:

hahaha okej skojsigt=)=)=)=)=)=))=)=))

Upp