dåligt?

Jag är ganska dålig på att blogga har jag märkt. Min blogg är ointressant, känns som om ingen läser denna.
Det är inte lätt & skriva allt som sker, eller ah vad som är intressant -.-

Yippi, snart är det helg. Veckorna går oehört snabbt, eller vad säger ni?  Hade hemkunskap idag, jag är ganska bra på att diska. Dessutom är det skitkul, specieltt när det är massa skum i. Lol -.- vi lagade köttfärspaj klockan typ 09:00 på morgonen, det är ganska konstigt och laga det då. Fast det va gott. :D Haha, idrotten idag va seg, jag ville spela rolig tennis, men det blev typ skittråkigt, vi fick typ inget spel. Assa, Becca, Sandra, Nelly, Moa & Åke, jag menar inte att ni är dåliga.!!!!! Ni är bra -.- xD fast vi fick inte till det. Aha, efter skolan har jag bara varit hemma och inte gjort något mer än att lyssna på musik & städat lite grann. Snart ska jag kolla å massa tv, kul som fasiken.
Först ANDRA AVENYN <33333333 Sen Lyxfällan ;)
AHahahahhah .
Vanlig vardag | |
Upp