Maja åkte hem idag, till sin mamma. Uh, vi ses inte innan fredag, men då ska vi ha jättemycket kul allså ;D
 miiiaaow, Maja & jag är fedt coola, så äre bara. <333

Självklart har jag haft en "inteVetVadJagSkaGöraDag" segt allså, men jag har ju gjort några få saker som va någonlunda kul.
I förmiddags kom syster hit, oså åkte jag, Sandra, viktori & Ludvig ner och fika på "Mandelmusslan"
Jag har inte fikat där mer en två gånger, huoho. Det är skitmysigt där inne, faktiskt. Senare åkte Sandra & Jonte in till Borås. Jonte ska sova hos Wille & Mikael inatt, så yepp jag mammis, Ludde & Vikke ska åka till Borås imorron och hämta han. FUNNY.
 Ahm, efter lunch gick jag, mammi, Ludde & Vikke till nånstans, kommer ej ihågvad det hette, men iaf. Lite kul & ganska mycket segt där vare. Fast jag pärlade halsband i så fina färger, olika pärlor, hästar, stjärnor osv.. färgerna va typ  rosa, grön orange, gul osv. Glada färger som bara den,  mina halsband är fina! YES,  DET ÄR FRÄNT. Vi va där i 1 timme ungefär. Sen stack jag och Ludvig ut, vi gick till olika ställen, lekplatser. Sen skulle vi ta en genväg i skogen, jag fick för mig det. Det va typ ingen genväg, massa vatten, grenar och dylikt. Vi fivk kämpa oss fram,  uh. Fast vi klara`t. är man bäst så är man bäst, liksom.

Fortsatt trevlig onsdagskväll allesammans.

Upp