--

Fyfan. Det är hemskt & va ute när det är mörkt. Ska aldrig vara det mer, visst ni kanske klassar mig som en tönt. Men vad? Jag bryr mig inte, töntar är coola. Jag är mörkrädd, det är många som är det. Så, ah? Dessutom äre inte så kul att någon typ "jagar" en och sina kompisar, tro mig. Fulla som svin & skit. Men det kanske bara va vi som inbilla oss, fast det äre inte. LOVAR.

Ärligt talat, Henrik stressar ihjäl oss på matten. Vi började med ett nytt kapitel i fredags, sen ska vi va på diagnosen på fredag, man bara FAN. Jag kommer inte hinna, fast jag jobbar som satan. Det är ju meningen att man ska lära sig nått och inte bara göra talen. Ska fasiken ta ett snack med honom, jäklar assa. >.< uh.
Sen idag har jag tränat på massa töntiga saker med Becca & Pke, det va faktiskt kul. Vi flabbade  tårna av oss, skitkul! <3

Yepp, snart ska jag kolla på "Bonde söker fru" väldigt kul.
Efter det ska jag skriva klart min historia om mig och Bill. ( ööööverball är jag ) Rebecca vill gärna veta allt, hon tycker det är kul när jag berättar saker. Hon är mitt fan, hon älskar mig. Eller hur Becca? Alla älskar mig, jag är allas idol. ? Hooh, jag ljuger ibland, bara så ni vet.
Vanlig vardag | |
Upp