: d

HUGO, GRATTIS PÅ NAMNSDAGEN! <3

Åh, jag har ont i halsen som fan! Jag kommer säkert bli förkyld, usch -.-
Jag vill inte det, men sånt får man ta!
Ahmen, idag i skolan så var jag och Viktoria coola, vi hade bågar. Stor & snygga var dom.  Det va dom pappa fick, ju.
Hihi, det var kul. Viktoria, bästis. Vi har alltid kul <3
Japp, jag har kommit långt med engelskauppsatsen, den ska vara klar på fredag (kanske inte har sagt det?)
Iaf, vi skulle skriva om vad som helst, bara det hade någon liten anknytning till filmen vi såg, Forrest Gump.
Den filmen var verkligen urdålig.  Jag är nöjd med det jag har skrivit!
Mm,  det är tråkigt i skolan, men den måste skötas. Huuh. Skolplikt ?!

Ahop, efter skolan var jag med Jonte och Emil. Vi gick till biblan, hehe. Det gör vi jämt, men yeah. Vem bryr sig?
Hehe, när vi kom dit va MackanSmörgås där, hahaha! Han e knäppis,^
Ahmen, liksom sen  så kom det massor med folk dit. Det va tydligen en "konsert" eller va man ska kalla det.
Iaf, det va några gubbar som kom & skulle spela jazz. Så vi satt och lyssnade på det, sväng! Musiken är svängig!
Asbra, fast bara om man vill dansa! HEhe.
men, ja. HEjsvejs!

Vanlig vardag | |
Upp