MATTE :S

Det känns som matten kommer gå riktigt bra imorron, härligt att känna så.
Tack vare att Sandra hjälpte mig innan.

Lovisa har blivit ganska glömsk, eller vilsen av sig. Haha, bildläraren sa att jag & Viktoria skulle ta hand om Lovisa, haha (skoj menar han det på jue?!?) Ahmen så här var det på bilden.
Lovisa hittade inte sin bildmapp, hon letade, svärde, skällde. Haha, letade säkert igenom 4 skåp FULLT med bildmappar. Såg riktigt roligt ut! Jag & Viktoria hjälpte henne lite, sen efter en kvart skulle jag leta en gång till där Lollo hade letat. Gissa vad jag hittade? Hennes bildmapp! Hon bah; Woooiiieee!!!11
Är man bäst så är man.

Bonde söker fru börjar snart, klart att man ska se det.
Fast, en sak jag inte fattar är att det är ju inte bara bönder som söker fru med. Det är ju en tjej & en homosexuell med också. Det är typ bättre om det heter typ "Bonde söker kärlek" eller nått sånt.
Dumt.



 IMORRON HAR JAG BARA 2 LEKTIONER!!!!!111111 AALLLLLLLANANANA  ;DD
Matte & hemkunskap, walla ^^ <3 sen ska vi ju se på skolbio -.-
Gilbert Grape.

Vanlig vardag | |
Upp