lat

Idag har varit en riktigt latdag, jag har inte gjort ett skvatt.  Bara tittat på tv, suttit vid datorn & lyssnat på musik.
Egentligen borde jag ha räknat matte, men jag hade ingen lust med det. Matte är otroligt jobbigt, men bra att kunna.
Jag skjuter upp matten, sen blir det aldrig av att man jobbar.  Oftast jobbar jag på matte-lektionerna, men ibland gör jag inte det. Pga; Mycket tid att få hjälp, jobbigt, trist.
Men nu har jag bestämt mig, jag ska satsa mer på matten, vare sig jag vill eller inte. Men jag vet inte när jag ska börja, kanske på tisdag. Då har vi matte -.- dessutom har vi prov på torsdag, uh :/

Mmh, jag har förälskat mig i Magnus Uggla`s  låt  "Johnny the rocker"
Bara för att jag fick känn på den när Johan sjöng i fredags, tack!
JAG ÄLSKAR DEN LÅTEN, ^^

Vanlig vardag | |
Upp