måndag 18/8-08

 HejsanHoppsanFalleRalleRa, eller nått sådant.

 - Det där med att stiga upp tidigt idag, öh det blev inte som jag hade tänkt mig. råkade sova lite för länge, 10:30 ungefär vaknade jag. O jag skulle ju upp kl 8 typ xD Fanken allså, fy på mig.


Mm, tja. Idag har jag lekt med mina coolingar, haha men dom är dock inte coolare än mig.  Det är ju jag som är coowlast av er alla.  ;> Lalala.  Vi cyklade mest hela dan o fjanta oss haha. Eller så, vi va på biblan. Där träffade vi Emelie, fan så söt hon är asså <3 aah, sen så va vi hemma hos Mickan, hon skulle packa ner lite kläder. Hon ska sova över hos, Emil eller ah Elin rättare sagt, kuligt för hon.
Osså, nu ikv va jag där o vi kollade på film, haha Mr Bean. Skitskoj verkligen. ;DDD O DÅ MENAR JAG SKITSKOJ, höööh, jaja. Aaaha, och nu så sitter jag här o lyssnar på ett skitbra band. Kika in http://www.myspace.com/TheMotionDisaster dom är verkligen asgrymma ;> Jag lär nog sitta här i ett bra tag. Är inte ett dugg trött fan. ;7

BallaBalla på er.

Glöm inte av att du är vacker, precis som alla andra <3

Vanlig vardag | |
#1 - - Vickan:

aaa du tänkte oxå sova tidigt o gå upp tidigt men de sket sig oxså haha

Upp