Ny design :)

Hejsan.

- Jag har fått ny design, vad tycks? Jag tycker den är asball :)
Det va nån som hette Malin som gjorde den, det gjorde hon riktigt bra. TACK! =) <3


Liksom jag vaknade klockan 10:30 idag o självklart så missade jag " Blue Water High " fan :(
Det är faktiskt det sista avsnittet imon o då måste jag kolla! Ska banne mig ställa klockan :D haha.
menmen. Idag har jag varit i Gislaved med Sandra, Ludde o Vikke. Kuligt. Köpte lite kläder, ett par jeans, tröjor mm. Palla skriva allt =O.  Aa, vi hade det riktigt trevligt :) ^^ Käkade glass o allt :D
Sen när vi kom hem så satte jag mig framför tv:n, ja vet, jag är lat ;D Efter ett tag så kom Emil o Jonte o vi cyklade ut lite, vi dampade loss på ngr barn ;D Hööh, ROLIGT :D äsch, vi va inte taskiga, det va faktiskt dom som började kasta sten mot oss, eh Oo då äre ju inte konstigt att man får damp på dom. .  Mm, sen när vi kom hem skulle vi käka :7 Mums, mat e gott :D HAha, bajsh på mig.  Aameeen, jag har inte gjort så mkt mer, hehe. Så aa =D , ska sova snart <,>

NattiNatti <3  




 
   
   - Juste, mkt bajsh på mig :D

Vanlig vardag | |
Upp