Min coola badboll ;>


Hei =)
- Jag mår mycket bättre idag faktiskt ; ) - haha nt för att nån bryr sig, men ändå?

Idag har jag varit i Svenljunga på Texasdan. Ohh´, dt va okej med kul =) om man säger så ;>
Yääy, vi träffade Sandra o några till där ;D Mm, kuligt :X Ohyoooy , gissa vad jag fick när jag köpte glass?
Haha, en GB-badboll, fatta den är asball ;> xD Nu kommer jag va coolast på stranden ;> Hooh, lol.
Aah, ungefär vid 16:15 åkte vi hem, Emil, ja, Jonte mammiz,  pappiz o Ludde.  Åh då åkte vi till Isabella ;>
HOn hade kalas, eller så. Vi fikade o hade mys ;D Hon fyller 12 år på torsdag ^^  Yofan, sen så åkte vi gräsklippare o så va dt släp där bak så vi satt där, Emil, jonte, ludde o jag. Bella körde, SKOJIGT <3 Haha, o sen så körde jag o Emil o jooonte ; ) Mitt ute i skogen åkte vi, ^^ xD sen åkte vi inlines, eller ja försökte, dt va nt så lätt <,> Fyfan :P
O nu ikv så har jag kollat på "Masjävlarna"  som är en ganska bra film :D iih o myst med familjen ; ) 
Nu funderar jag på att gå o duscha ;> 
Så cya freaks ;> 

Nääe, ni är vackra, glöm inte det ;> <3

/ Martina.




 - Lätt att den är ball ;D KÄRLEK PÅ DEN ;>  lol.
 
Vanlig vardag | |
Upp