Jag kan blogga! :)

Halloj.
Coolt, detta är mitt andra blogg-inlägg jag skriver. Aja, skitsamma. Såhär har min dag varit ungefär :D

Började med att jag steg upp vid 9 snåret. Som vanligt satte jag mig framför tv:n och degade ungefär 2 timmar <,>
Haha, lol.  Efter jag hade degat klart framför tv:n gick jag ut. WOooow allså, fan va varmt! Stack & badade med Jonte & Emil, lika varmt som vanligt i vattnet :)
När jag kom hem från sjön skulle mamma åka till Gislaved. Det va egentligen meningen att jag skulle passa Ludde, men han blev arg & sa att han ville hänga med så han fick följa med. & det betyder att jag va ensam hemma.
Så jag skulle va lite duktig av mig, haha. Städade faktiskt hela nerevåningen! Gosh, bra jobbat Martina!
Mamma blev faktiskt imponerad på mig :D Hon tyckte jag va duktig, lix vem tycker inte det? x) hööh.
Nu ikv så lagade jag & mamma mat.  Nån gryta & ris med sallad blev det. Gottgott ;>
Efter vi hade ätit  satte vi oss framför tv:n & tittade på Singing Bee finalen.  Myyyyysss =)
Mamma & dom andra gick & la sig nyss & jag hamnade här. Yesyes, nattuggla är jag. Kommer säkert sitta uppe hela natten, eller nej inte hela men halva.

Bajjbajj <3

Vanlig vardag | |
Upp