TJA ALLA FANS =D

TjabbahTjenaPingPong.
 - jag är eran idol, ni avgudar mig, jag vet <3

Haha, idag så har vi fått 3 nya fans, jag, emil o jonte. Höhö, vi har ju nt haft ngr innan så , eh :D aamen, iaf dom är schyssta o  killarna är übersnygga, jag lovar. Värsta oh, <3 Aaaah sen äre ju najs att ena killen gillar An café <33
But, fansen är min syrras kompisar, allså vi visste typ inte det innan dom frågade oss om vi hade syskon.
Mm, idag har jag cyklat till Ambjörnap, asså fram o tillbaka ;> Skojj ;)
iih, ah i eftermiddags gick vi o luffade i samhället, emil, jonte o jag :) Vi hittade faktiskt 50 spänn, ohlla ;> Sikken tur man har =) Har faktiskt luffat hela kvällen, vi träffade 2 killar i 8 års åldern som vi spelade fotboll med, fast vi tröttnade efter ett mål. Aop, vi kom la hem vid 11. Sen så har jag gjort mkt mer  men jag pallar inte skriva allt här idag, är fan astrött.


Sovgott

Eran Martina <3
Vanlig vardag | |
Upp