TisdagTisdagTisdagTisdagTISDAG!


Tjah alla =)

Idag har jag varit i skolan o haft idrott o så, haha vi kom försent till idrotten. Pga: Vickan hade nt med sig idrottskläder o då ville hon gå hem o hämta dom hos sin pappa, o så följde jag o Lovisa med henne lix på lunchen, 40 minuter h ade vi på oss. HAha, vi är ju skitsega så xD Aah, vi åt rostade mackor o kolla på tv hos henne <3 mysigt, ooh tills vi insåg att vi redan hade börjat o då fick vi lite bråttom, så Vp sprang hejvilt o jag o lollo mä xD tills slut kom vi iväg o det SPÖREGNADE UTE, hooooooooooooh jäkla väder öödsfpsdg! Det kan fa ta sig i röven. Mmm, o sen så kom vi till idrott efter aah, vet inte exakt men aja. SKITTRÅKIGT vare iaf. yäfan, sen kommer jag typ nt ihåg mer från skoldagen, hööh lol.
Yäää, nu ikv va jag o mamma på sånt där konfirmations möte, lix dom bara typ babla o sånt skit om att "konfa" sig.
Ohyes, jag ska "konfa" mig, tråkigt nog, menmen, man får liksom tänka att man får presenter o sååååånt ;D Hööh :D
Nu ska jag typ sitta här en stund till o sen gå o duscha o hoppa i sängen ;D
Haha, jag börjar 9:40 imoooon, lalalla :) Skönt.

Godnatt, dröm om mig =)
Glömt inte av ; 7 Va dig själv, alla är perfekta på sitt sätt <3

/ Martina
Vanlig vardag | |
Upp