Söndag =/

Hejhej.

Idag vaknade jag vid 11-snåret pga: att Maja putta ner mig på golvet, pöglöfköslfdk, idiot! <33
Mysigt sätt att vakna på! =D Haha, hon sa att det inte va meningen, men vafan? Lite respekt på dom som sover eller? xD
Aah,  efter den stora händelsen så gick vi ner o käka o kollade på Emma Johansson i cykling. Fan va gött, hon tog silver & Sveriges första medalj i detta OS! Jippiyeyey ^^
Sen så satte jag mig här & dom andra åkte till fyndlagret. Snällt av Maja att köpa godis till mig, lix efter allt det hon gjorde imorse, takk bejjbi <33
Vi kanske ska dra o fiska sen, kul! men en sak, fiskarna är så jävla läskiga! Usch o bläh på dom xD
Aaamen, ska gå o fixa mig nu.

Ha en hel crazy dag! Hejsvejs <3

Vanlig vardag | |
#1 - - Anonym:

ja råkade sparka dej i fejjan så du rAmla ner xD

Upp