Slut på sommarlovet ;((((((((


Tja alla fans ;>

Aop, sista dagen på sommarlovet dåra. Usch för skolan. Det skulle passa bra med ngr veckor till, haha. Mm, men lite kul skare la bli att komma tillbaka. Träffa alla kompisar o så :D Lix, tänk jag ska ju börja 8:an o sen så har man bara ett år till i denna sugiga skola så ah :D Najjs :> Ooh, jag har typ ångest , känns som man har glömt av hur man räknar matte osv. HAha, lol xD Kommer typ inte kunna sova inatt ;7 Aaamen, skitsamma nura. Precis käkat lunch, kollat lite på tv o så.
Sen ska jag passa Ludde, mamma ska på nått möte ;) Tråkigt o passa han.
Hehe, ikv eller senare ska jag ta slingor i mitt hår, ( blonda ) Asså, sen så vill jag typ ha lite rosa i mitt hår, asså typ som en slinga eller nått sånt, haha. ni fattar ;D men aja, Hööööhööh.

Ha en fortsatt trevlig dag ;>

Puss&Kram Martina.
Vanlig vardag | |
Upp