LATDAG =)

Tjabbah =D

Idag så vaknade jag vid 6-tiden, haha det va faktiskt Jonte som väckte mig o fråga va klockan va.
Haha, han skulle ju på nått jävla läger så ah men han skulle ju inte gå upp förens 8! Dö asså, då va han allså inte tvungen o väcka mig o fråga va klockan va!? Aaamen, shit the same? Jag somande iaf om =) Sen så vaknade jag igen klockan 9 o då gick jag upp o glodde på tv, fan o där här jag suttit hela dan nästan, kollat på OS ^^ <3
Jag har inte gjort ett svatt, liksom, det har ju regnat o vem pallar gå ut i regnet?  Sen så orkade jag inte att va mä nån heller xD En riktig latdag kan man säga! :DDDD
Mm, nu så sitter jag här o lyssnar på Neverstore <333333 Dom e riktigt balla asså =) Haha, jag e faktiskt kär i trummisen, Erik. HAha, men vem brukar inte bli kär i nån artist? ;:D xD
Ska typ käka snart, mammsen hämtar min  kameran nu, den har ju vart på lagning ;) HAPPY jag är =)))))))))
Sen ska jag åter igen sätta mig o kolla på tv :D

Puss på er <3
Vanlig vardag | |
Upp