Jag kan blogga! :)

Halloj.

Vaknade klockan 6 imorse av att farsan kom inklampande genom ytterdörren, fan asså! Jag som ville sova lääänge, liksom försökte somna om men det gick inte ;< Kunde han inte vara lite tystare?! Så jag gick upp & satte mig framför tv:n.
Inte ett jävla litet pogram som va intressant, så det blev film ist.
Väl när filmen va slut kom dom andra upp, så blev det liv i huset igen.

Emil, Jonte & jag skulle ut o cykla men det regnade så vi vände, jävla pissväder allså!
Hoppas att det blir fint väder snart så man kan bada ;7
Käkade middag sen, fiskpinnar&potatismos. uh ;/   Sandra kom & hälsade på ILY <3 Vi sykon gick ner till ICA o handlade.
Aa, sen satt vi där på varsin stol & snackade, vi snackade om att kanske åka till Liseberg på lördag, ojoj hoppas inget händer x) Haha.  Hon åkte hem för en stund sen ;(  Så nu sitter jag här & väntar på att Mona & Englund ska komma.
Vi ska ät & spela kort! Wiiihoo, vem tror ni vinner på 50? Eller vafan det kortspelet heter.
men aja, jag kommer spela skiten ur dom iaf. Höhö.

BajjBajj<3
Vanlig vardag | |
Upp