7 Augusti.

Halloj.

Idag vaknade jag vid 8 & så gick jag upp o satte mig framför datan & degade.
Riktigt tråkigt faktiskt, aa sen så såg jag "Blue Water High", bara 2 avsnitt kvar ;(((.
Efter jag hade sett färdigt på det så drog jag, Jonte & Emil till fyndlagret. När vi va där bort på andra sidan samhället passade vi på att hälsa på Mickan. Hon skulle typ ha nått tuppkalas, eller mja, vet inte riktigt vad det heter. Haha, men vi kallar det kalaset för det. XD
Sen så cyklade vi hemmåt & träffade vi på Leo & några till, fyfan. Hooh, dom e så jävla körda i huvudet, HAHAHAaah ^^ 
Men roligt hade vi den stunden vi va mä dom.  
Yäyyäy, nu sitter jag & väntar på att Jonte ska komma hem med min cykel som ä punka på. kulkul.
Sen  så blire tv troligtvis, aaaameeeen

Ha en najs kväll.  <3
Vanlig vardag | |
Upp